martes, 29 de noviembre de 2011

GRESCA: La meva peludeta amb fongs

La meva peludeta està perdent pèl i estic molt preocupada, per sort des de que era petita anem a una bona clínica veterinària, on ens tracten molt bé, a part de amb molta profesionalitat.
La Gresca fa unes dues o tres setmanes que té fongs i això li causa una pèrdua de pèl en algunes zones del cos. La veterinària ens va donar un xampú que hem de fer servir per rentar-la cada quatre dies, però tot i així sembla que no millora.
Ahir a la nit vaig estar patint moltissim per ella. Ja fèia dos dies que no menjava i quan arribàvem a casa estava molt apàtica.
Avui hem anat urgentment a la consulta veterinària i ens han dit que pot ser que la Gresca estigui a punt de tindre el seu primer zel (la seva primera regla) hem de tindre en compte que la Gresca ara té 6 mesos i més o menys ja li toca, però lo fumut és que se l'hi ha ajuntat el possible primer zel amb una plaga de fongs i la pobra ho està passant malament.
Avui li han posat una campana, que l'haurà de portar posada tot el temps que duri el tractament dels fongs (podem estar parlant de mesos, entre que marxen i torna a créixer el pel) per altra banda li han agafat unes mostres de pèl de varies zones del cos i l'han portat a laboratori. La pròxima setmana segurament ja tindrem els resultats, per sapiguer que més té la Gresca (a part dels fongs) i si és un problema hormonal, saber com tractar-ho.


http://www.tuotromedico.com/temas/hongos.htm

Aquest enllaç que us adjunto és perquè pugueu tindre més informació sobre els fongs que m'ha enganxat la Gresca, que en aquest cas tot apunta a la tinya.

Ja deixant de banda això, seguint buscant informació per internet m'he arribat a trobar propietaries de gossos en foros de debat que volien regalar els seus gossos perquè tenien fongs! si senyors i atenció perquè les justificacions són aquestes:
- embaras (que dius...doncs ves al dermatòleg i tracta't tu també)
- al.lergia (quan realment estimes al teu gos això no t'importa i fas mans i mànigues)
- pis petit ( jo també visc en un pis petit i molts de vosaltres coneixeu a la Gresca, es tracta de que surti 
                 molt i que corri, que jugui...activitat fora de casa...)
- nens a casa ( i?? el gos no és un membre més de la familia? els nens també es posen malalts i no per això
                       els abandonem, no?)

Tot això m'ha escandalitzat.
Molt poca gent pot entendre el sentiment amo - gos (exepte la gent que en té)
Però si decideixes tindre gos estàs exposat a cuidar-lo sempre, passi el que passi, igual que quan tens un fill.

I si això t'afecta a tu, no t'importa, perquè estimes al teu peludet o peludeta.
Si no estàs disposat a això no tinguis gos, però si en tens i no el cuides correctament i l'abandones, segons el meu punt de vista ets un insensible egoísta.

Jo seguiré lluitant pel que estimo....i una d'aquestes coses és la Gresca. És un membre de la meva familia, ho tinc claríssim i SEMPRE estarà amb mi i amb la meva parella i els meus futurs fills, fins que li arribi l'hora.


                                                  GRESCA T'ESTIMO!

No hay comentarios:

Publicar un comentario